Nikon 1 NIKKOR 18.5mm f/1.8

Een vaste lengte
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Nikon 1 NIKKOR 18.5mm f/1.8

Bericht door remoss »

Voor de Nikon 1 serie heeft Nikon een nieuw lichtgevoelig objectief met vast brandpunt op de markt gebracht, de NIKKOR 18.5mm f/1.8.
  • Helder CX-formaat standaardobjectief met een brandpuntsafstand van 18,5 mm (kleinbeeldequivalent: circa 50 mm).
  • Snel diafragma van f/1.8: staat garant voor heldere beelden bij weinig licht en een perfecte balans tussen scherpte en bokeh, waardoor onderwerpen prachtig afsteken.
  • Voor Nikon 1 geoptimaliseerde optiek biedt scherpte van rand tot rand, terwijl een asferisch lenselement garant staat voor een zeer hoge resolutie en een uitstekend contrast.
  • Kortste scherpstelafstand: 0,2 m. Ideaal voor close-ups.
    Vloeiend diafragmamechanisme: u kunt gemakkelijk overschakelen van een scherpe naar een zachte achtergrond, zelfs wanneer u een film opneemt.
  • Stijlvol, compact ontwerp: metalen ringen geven dit kleine en lichte objectief een stijlvol tintje. Voorste en achterste objectiefdop: meegeleverd.
  • Zonnekap met bajonetvatting: de optionele HB-N104 beperkt de hoeveelheid binnenvallend licht en vermindert lichtvlekken voor contrastrijke beelden met een betere kleurverzadiging.
  • Beschikbare kleuren: dit objectief is verkrijgbaar in glanzend zilver, halfglanzend zwart, en wit.
[url_nv_extra=http://nikon.nl/nl_NL/product/1-nikkor- ... -5mm-f-1-8]HOMEPAGE[/url_nv_extra]

Afbeelding
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Plaats reactie

Terug naar “Vast brandpunt”