Microsofprutsers

Plaats reactie

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

Vanavond de zoveelste " kritische" update voor Office 2011 moeten installeren op de Mac. Gek wordt je van die updates, trouwens ook op de PC met al die zgn. noodzakelijke updates voor Java en Adobe Flash Player. Maar die van Microsof spannen de kroon hoor. Vorige week nog een cursus efficiënt Outlook-gebruik gehad op het werk waarbij ik me weer verbaasd heb over het hoge houtje-touwtje-gehalte van Outlook. Wat is dat een hopeloos programma. Maar ja, de hele wereld werkt ermee, helaas ... Zo dat is eruit en lucht op :tevreden:
Gebruikersavatar

QWERTY
Berichten: 1322
Lid geworden op: do 25 mar 2010, 01:13
Favoriete camera merk: Sony A7Mk3
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: 51o54’ N / 4o34’ O

Re: Microsofprutsers

Bericht door QWERTY »

Skippy schreef:Vanavond de zoveelste " kritische" update voor Office 2011 moeten installeren op de Mac. Gek wordt je van die updates, trouwens ook op de PC met al die zgn. noodzakelijke updates voor Java en Adobe Flash Player. Maar die van Microsof spannen de kroon hoor. Vorige week nog een cursus efficiënt Outlook-gebruik gehad op het werk waarbij ik me weer verbaasd heb over het hoge houtje-touwtje-gehalte van Outlook. Wat is dat een hopeloos programma. Maar ja, de hele wereld werkt ermee, helaas ... Zo dat is eruit en lucht op :tevreden:
Daarom doe ik het met Lotus Notes!
Hou je veilig,

Harrie "H" Gerritz

strangeartefact
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door strangeartefact »

Heb je een Mac en nog last van MS....dat was toch vroeger bij Apple wel anders meen ik zo. Ik heb het maar geaccepteerd dat ik MS gebruik, alles went zelfs MSofty ;)
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-

David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door David »

Mac is voor velen best prijzig , maar begrijp je frustratie als je het gewend bent , haha.

rocksoff
Berichten: 752
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 22:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door rocksoff »

iWork?
Je moet toch wat

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

QWERTY schreef:
Skippy schreef:Vanavond de zoveelste " kritische" update voor Office 2011 moeten installeren op de Mac. Gek wordt je van die updates, trouwens ook op de PC met al die zgn. noodzakelijke updates voor Java en Adobe Flash Player. Maar die van Microsof spannen de kroon hoor. Vorige week nog een cursus efficiënt Outlook-gebruik gehad op het werk waarbij ik me weer verbaasd heb over het hoge houtje-touwtje-gehalte van Outlook. Wat is dat een hopeloos programma. Maar ja, de hele wereld werkt ermee, helaas ... Zo dat is eruit en lucht op :tevreden:
Daarom doe ik het met Lotus Notes!
Tja, ik werk bij een multinational die zelf (lees: de IT-afdeling) zonodig het wiel moet uitvinden en conservatief is.

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

rocksoff schreef:iWork?
Heb ik er ook op staan maar Mevr. Skippy gebruikt onze Mac ook af en toe zakelijk en wil dan absoluut geen comptabiliteitsproblemen.

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door mikemix »

Ik proef een oplossing in de richting van een eigen MBP ?

Ik snap de opmerking van de Ms gebruikers. Maar wat mij wel opvalt is dat je min of meer vroeger een beetje lacherig
werd aangekeken als Apple gebruiker -zo'n eigenwijze creatief die niet met een PC om kan gaan. Maar nu Apple merk nr 1 is,
mensen je nog steeds als een soort van geloofsvolgeling zien van een fabriek met die leuke, mooie maar veel te dure spulletjes.
Een systeem die marktleider is wil nog niet zeggen dat het de betere is. Er zijn nog steeds mensen die denken dat hun Word
niet op hun Mac draait. Ik draai hier nog steeds probleemloos een dual core Mac G5 (nog IBM uit 2005) voor wat werkzaamheden, die draait nog steeds
probleemloos (en snel!) zijn eerste schone installatie (!)

Als ik terugkijk vanaf dat Apple zijn zaakjes weer op de rit begon te krijgen na een hele moeilijke periode na dat Jobs weer aantrad vanaf zo'n 1998
dan kan je toch terugkijken op een periode van innovaties en succesvolle vernieuwingen die er toe doen, met betrekking tot
professionele oplossingen en home entertainment of mobiel.
noem mij één innovatie in die periode die MS heeft voortgebracht .....en dan ook zelf, niet gepikt ?
Er blijft heel weinig over. Begreep dat het MS iTunes "antwoord" al (weer) een stille dood is gestorven.

Als het werkt, werkt het.
Maar de pay-off: 'Think different" heeft toch wel duidelijk aan kracht gewonnen de afgelopen 10 jaar.

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Re: Microsofprutsers

Bericht door yoyo »

Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door mikemix »

Met stelen kan je idd ook groot worden ;) kijk maar naar de Daltons. Is toch een strip van gemaakt.
ff serieus, staat er ergens ook wat er is gepresteerd ?

mooie opening ook:

"Yes, we know, Windows Phone 7 manufacturers have only "sold" 1.5 million devices in six weeks—roughly equal to the number of Android phones activated every seven days. Yes, we know it's been more than a year since the launch of Windows 7 and that there's still no market for the Zune. But anyone remotely associated with the video game industry knows that Microsoft is no longer playing around with its Xbox and Xbox Live stable of products."
Plaats reactie

Terug naar “Computer gerelateerd”