Singleshots Evenementen [verzamel]

Speciale activiteiten, gebeurtenissen en manifestaties
Gebruikersavatar

Daniël
Berichten: 3356
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 16:17
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Thuis

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door Daniël »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

compo erg mooi
Kleur ook wat minder maar dat zal door de lampen komen. Dus niet storend voor mij

-anvanya-
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 21:22
Favoriete camera merk: Canon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door -anvanya- »

Heel erg bedankt. :)

De kleur heb ik idd zelf niks aan veranderd, zo waren de lampen. Ik heb zelf ook liever andere kleuren. :P Er werd helaas erg veel rood licht gebruikt gedurende het hele optreden.

Maar ik zou wel eens kunnen kijken of de foto bijvoorbeeld ook in zwart wit werkt. Hmmm, ik ga eens kijken of ik hier iets mee kan. :D

strangeartefact
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door strangeartefact »

Nou mag ik de eerste zijn die het geen verkeerde kleur vind? Das typisch een concert kleurtje rood dus passend bij de mooie uitsnede en expressie van de zanger.

Tarot, die band ken ik niet terwijl haardracht en snor/baard doen vermoeden dat het wel met stevige gitaren te maken heeft. Of niet?

Grts Peter.
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door remoss »

Vind 'm ook fraai Marleen, mooie compo. Dat rood, tja, mooi rood is niet lelijk toch?
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Barry
Berichten: 507
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 12:19
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Longwaycity

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door Barry »

Ik vind het een mooie foto Marleen, jammer van het licht maar daar kun je weinig aan doen. Hij lijkt op de gitarist van Nightwish :?:

-anvanya-
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 21:22
Favoriete camera merk: Canon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door -anvanya- »

@ Peter, dankjewel!! Tarot is een Finse heavy metal band uit midden jaren tachtig met stevige muziek en twee mannelijke zangers. Ik vind het erg lekkere muziek.

@ René. Hahah, dankje. :)

@ Barry: Thanks! Dat klopt, Marco is idd zowel de zanger en bassist van Tarot als van Nightwish.

Ik heb de foto nog even in het zwart wit geprobeerd maar dat is echt mooi. Ik hou hem toch maar gewoon lekker rood. :P

Dennis71
Berichten: 915
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 19:27
Favoriete camera merk: Contax
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door Dennis71 »

Goed moment denk ik Marleen. Ik zou alleen iets meer op de plaat willen zien. Nu stoort de hand en mic omdat het al vrij close-up is.
Maar goed, het rode is, voor deze keer absoluut niet storend. Je blijft mooi detail zien, en dat is vaak niet het geval.
Ik wil graag fotograaf worden!

www.dennisbeekelaar.com

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door mikemix »

Vind het een gave foto hoor.
Het rood stoor mij allerminst. Benadrukt des te meer dat -zonder dat je een band ziet- het een optreden moet zijn.
Houd rekening met zw/w omzetten dat rood weleens vreemd (lichte huid) kan uitpakken.
Succes.

-anvanya-
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 21:22
Favoriete camera merk: Canon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door -anvanya- »

Dennis71 schreef:Goed moment denk ik Marleen. Ik zou alleen iets meer op de plaat willen zien. Nu stoort de hand en mic omdat het al vrij close-up is.
Maar goed, het rode is, voor deze keer absoluut niet storend. Je blijft mooi detail zien, en dat is vaak niet het geval.
Dankjewel! :)
Ik snap het hoor, ik zet ook bijna altijd 'meer' op de foto. Maar omdat dit de eerste keer was dat ik mijn nieuwe zoomlens uit ging proberen wilde ik natuurlijk toch eens zien hoe dichtbij ik het kon halen. En ik moet zeggen dat ik positief verast was met deze foto. Het is niet mijn 'doorsnee' concert foto, maar daardoor juist wel weer eens lekker anders. (vond ik dan he, hoeft niemand met me eens te zijn. :D)

mikemix schreef:Vind het een gave foto hoor.
Het rood stoor mij allerminst. Benadrukt des te meer dat -zonder dat je een band ziet- het een optreden moet zijn.
Houd rekening met zw/w omzetten dat rood weleens vreemd (lichte huid) kan uitpakken.
Succes.
Dankje! :D Ja ik merkte inderdaad het omzetten naar zw/w niet bepaald succesvol was.


En een nieuwe foto! Ik vond het moment wel heel leuk al had de foto wel wat scherper op het gezicht gemogen..

Afbeelding

Robin
Berichten: 1934
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 11:33
Favoriete camera merk: lichtbox
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door Robin »

Lekkere plaats die laatste :duimop: :duimop:

Vind Zwart / Wit de laatste tijd erg gaaf en ben daarmee een beetje aan het experimenteren in Capture NX.
Vandaar deze ook in het zwart wit.

Afbeelding
Robin's Flickrstream

Bad Sound Kills Good Music

-anvanya-
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 21:22
Favoriete camera merk: Canon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Singleshots Evenementen [verzamel]

Bericht door -anvanya- »

Heel erg mooie foto, gave pose!
Misschien zou ik de armen van de persoon op de achtergrond nog een beetje weg werken omdat je toch niet heel veel van hem ziet verder en dan voegt het niet zo veel toe. Maar dat is persoonlijk hoor, het stoort opzich ook niet echt.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”