Marinedagen 2011 *update*

Speciale activiteiten, gebeurtenissen en manifestaties
Gebruikersavatar

Topic Starter
Ree
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 16:19

Re: Marinedagen 2011 *update*

Bericht door Ree »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thnx J. ( :D: ) en Daniël!

@Michael & Henk -> thnx voor de reacties. Dat er in de budgetten gehakt wordt was ook aan deze marinedagen wel te merken hoor. Toch kleinschaliger als voorgaande jaren en minder demo's. De demo's die er waren zaten wel erg goed in elkaar, dat dan weer wel. Ook de veteranendag (donderdag) was flink soberder. Vorig jaar ook geen marinedagen geweest vanwege de bezuinigingen. En ach, als er in het bedrijfsleven honderden banen wegbezuinigd worden gaan de pr en reclame uitingen ook door. Wil er verder geen discussie over aanzwengelen hoor maar ik wil wel even aangeven dat het snijden in de budgetten niet ongemerkt voorbij zijn gegaan....
Gebruikersavatar

Arend-ho
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 14:57
Favoriete camera merk: Nokin - Opuslym
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door Arend-ho »

Zat al te wachten op een flare update. Lekker shot. Doet het altijd goed.
Helaas geen tijd gehad, was het hele weekend op pad.

Arend...

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Marinedagen 2011 *update*

Bericht door mikemix »

Ree schreef: En ach, als er in het bedrijfsleven honderden banen wegbezuinigd worden gaan de pr en reclame uitingen ook door. Wil er verder geen discussie over aanzwengelen hoor maar ik wil wel even aangeven dat het snijden in de budgetten niet ongemerkt voorbij zijn gegaan....
Ree, ik maak toch echt verschil tussen een bedrijf die zelf zijn broek moet ophouden of een onderdeel v/d overheid wat door belastinggeld wordt betaald.

Doet niks aan je mooie foto's af ;)
Gebruikersavatar

Henk
Berichten: 704
Lid geworden op: za 26 jun 2010, 10:29
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: In de Betuwe
Contacteer:

Re: Marinedagen 2011 *update*

Bericht door Henk »

mikemix schreef: Doet niks aan je mooie foto's af ;)
In tegendeel! Als Raymond niet zulke foto's had laten zien was 't ons misschien ook op gevallen dat 't maar een karige show was.
Dat wijzen de foto's niet uit..
Mijn reactie / eens zijn met Michael was dan ook verre van negatief tegen jou; maar puur mijn achtergrond gedachte bij 't zien van de foto's.

Komt er nog een volgende update?
Groet, Henk

Bekijk [url_nv_extra=http://www.flickr.com/photos/h_v_m/]Flickr[/url_nv_extra], [url_nv_extra=http://hvmphotography.com/]website[/url_nv_extra] of "like" [url_nv_extra=http://facebook.com/HVMPhotography/]Facebook[/url_nv_extra].

Peter v G
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 08 okt 2010, 06:50
Favoriete camera merk: Nikon D700 MB-D10
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Wieringerwerf

Re: Marinedagen 2011 *update*

Bericht door Peter v G »

Fraai kijkwerk hoor !!........
Geven is geluk voor twee.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”