Bianca (van 24Kitchen)

Speciale activiteiten, gebeurtenissen en manifestaties
Plaats reactie

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bianca (van 24Kitchen)

Bericht door Skippy »

Afgelopen november heb ik een evenement gefotografeerd waarbij Bianca van de populaire TV-kookzender 24Kitchen een kookdemonstratie gaf.

Hier een kleine serie, gefotografeerd met een D700, Tamron 28-75mm f2.8 en flitser SB700.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Ree
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 16:19

Re: Bianca (van 24 Kitchen)

Bericht door Ree »

Altijd lastig om mensen die praten vast te leggen, bij foto 1 en 2 vind ik dat niet zo mooi. Verder is lastig dat ze erg met haar werk bezig is en dus erg naar beneden kijkt. Één foto ertussen waarbij ze opkijkt zou wat mij betreft de serie goed doen.
Verder mooie scherpte, goede compo's en prima kleuren zo als we dat van jou gewend zijn!
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Bianca (van 24 Kitchen)

Bericht door remoss »

Knap geflitst. Ik vind dit soort omstandigheden bar lastig om te flitsen zonder, neem alleen maar de bijna niet te voorkomen schaduwen.

Deels eens met Ree, aan de andere kant ìs ze aan het werk en dat is goed te zien.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bianca (van 24 Kitchen)

Bericht door Skippy »

Ree schreef:Altijd lastig om mensen die praten vast te leggen, bij foto 1 en 2 vind ik dat niet zo mooi. Verder is lastig dat ze erg met haar werk bezig is en dus erg naar beneden kijkt. Één foto ertussen waarbij ze opkijkt zou wat mij betreft de serie goed doen.
Verder mooie scherpte, goede compo's en prima kleuren zo als we dat van jou gewend zijn!
Ree, je hebt gelijk. Ik heb hier ook op gelet. Probleem was dat Bianca gewend is om in een studio zonder publiek te koken.
Nu met publiek had ze daar wat moeite mee. Bovendien had ze al vroeg in haar vingers gesneden en was dus extra gefocust op het snijwerk.

Maar zoiets dus ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”