Old skool maar werkt dus nog steeds goed voor jou, en ons. Je zou ook eens een z/w afdruk op aluminium kunnen proberen. Heb ik er een van, fraai effect en kun je mooi op een muur hangen.
K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen
-
- Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Contacteer:
-
- Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
Re: K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen
Ziet er goed uit! DAnk vor delen, wie weet ooit handig, hoewel ik al van Profotonet wist dat het iig mij niet teleurgested heeft is er 1 afdrukker die mij ook bekoord en dat is Whitewall, gelukkig ondanks overname cewe nog de oude werkwijze behouden.
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-
-
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
Zo een foto van foto's zien ze er al goed uit, in het echie zal het ongetwijfeld nog beter zijn, mooi hoor 

Hoe ouder ik word, des te beter ik was
-
- Bewerk mijn foto's: Nee
Ja, das een goeie. Zal de komende tijd daar eens mee experimenteren/in verdiepen.
Oké, ook eens kijken. Dank.strangeartefact schreef: ↑wo 28 jul 2021, 21:19 Ziet er goed uit! DAnk vor delen, wie weet ooit handig, hoewel ik al van Profotonet wist dat het iig mij niet teleurgested heeft is er 1 afdrukker die mij ook bekoord en dat is Whitewall, gelukkig ondanks overname cewe nog de oude werkwijze behouden.
Zeker, erg fraai. Het is opgebouwd uit alleen grijstinten, dus ècht zwart-wit zonder kleurzweem. Meer grijsnuances dan alleen maar zwart-wit belichten.
Beetje vergelijkbaar met de oude -mooie- barietafdrukken van vroeger.