nikon D7100

Voor wie wat meer wil

strangeartefact
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: nikon D7100

Bericht door strangeartefact »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Een 7d mk11 zou toch niet tegen over de d7100 komen in de line up? Eerder een opvolger van de 60d lijkt me. Maar goed. Ik heb even verder gespeurt en canon rumors laat leuke specs zien toch? kan wel eens mooie camera worden ook.

Jo, ik ben vermoedellijk gezien bovenstaande wat over enthousiast haha, maar advies heb ik misschien wel. Zou een d7000 prijstechnisch gezien niet erg interessant worden? Sluit kwa body wat beter aan bij een d70, d5100 is prima maar wist wat features die juist gewenst kunnen zijn. Ik kan alleen niet in de portomonee kijken van jou vriend.

Peter.
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-

Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: nikon D7100

Bericht door Skippy »

Jolanda schreef:Bij een goede vriend van mij is zijn D70 na vele jaren trouwe dienst total loss verklaard. Hij vroeg mij nu welk model nu te kopen. Hij had zelf iets over de D5100 gelezen en ik had de D7000 in gedachten. Wat vinden jullie? Klein beetje Off Topic toch maar?
Ik heb laatst met een D5100 gefotografeerd en vond het een prima camera, veel camera voor niet teveel geld. Grote verschil met de D7000 is het ontbreken van de motor in de body.

luc
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 16:40

Re: nikon D7100

Bericht door luc »

Grote verschil met de D7000 is het ontbreken van de motor in de body.
En wat ik persoonlijk heel belangrijk vind is dat de D7000 2 instelwielen heeft en de D5100 niet Controls zijn zo belangrijk als je serieus in M aan de gang gaat.
Plaats reactie

Terug naar “Spiegelreflex”