tata bij nacht

Werk aan de winkel
Plaats reactie

Topic Starter
René.Vermey
Berichten: 46
Lid geworden op: di 08 okt 2013, 19:09
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee

tata bij nacht

Bericht door René.Vermey »

Gisteren met Kroontje naar de Pier geweest bij Wijk aan Zee en de sluizen bij IJmuiden.

1: Deze foto is gemaakt bij die Pier.

Afbeelding

2:

Deze foto heb ik bijgesneden in 1 x 3 panoramaformaat, foto gemaakt bij de sluizen in IJmuiden.

Afbeelding

3: Verder ben ik voor het eerst wat wezen experimenteren met panoramafoto's in photoshop, deze is gemaakt uit 5 beelden, gemaakt bij de sluizen in IJmuiden.

Afbeelding

4: Dit vind ik zelf de mooiste foto van die avond. Foto bestaat uit 9 beelden welke ik in photoshop heb samengevoegd tot deze panoramafoto. Foto's zijn gemaakt bij de Pier in Wijk aan Zee.

Afbeelding

w.wind
Berichten: 260
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 15:04
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Stolwijk
Contacteer:

Re: tata bij nacht

Bericht door w.wind »

Foto 1 en 4 vindt ik de mooiste, bij die andere twee vindt ik de lucht een beetje te druk.
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: tata bij nacht

Bericht door remoss »

Eens, vooral nr3 is erg "warrig" in de lucht. Op nr 2 is toch wel veel onscherpte te bespeuren vooral aan de linkerzijde. Het blijft wel een mooi schouwspel om te fotograferen. Ik mag er morgen weer heen, maar dan aan de andere kant vanhet hek ;)

Nr 4 vind ik de mooiste, heb het elders al groter gezien (waarom niet zo groot hier gepost?) en daar komt ie nog veel beter mee uit de verf.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Plaats reactie

Terug naar “Industrie”