Mac 10.6.3 update + beeldschermcalibratie

De motor van je PC en Mac
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Mac 10.6.3 update + beeldschermcalibratie

Bericht door Marco »

Mac gebruikers opgelet: na de update naar 10.6.3 afgelopen 29 maart staat je beeldschermprofiel weer op de default waarden.

Je moet deze dus handmatig even terugzetten naar je gecalibreerde profiel.

En ik zat me maar af te vragen of ik m'n scherm misschien maar weer eens moest calibreren.....

Gelezen in dit artikel: [url_nv]http://bergsmavisuals.com/blog/apple-ap ... perture-3/[/url_nv]

groeten,
Marco
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

joepert
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 22:06

Re: Mac 10.6.3 update + beeldschermcalibratie

Bericht door joepert »

Ah, goed om te weten. Verder nog ervaringen? Ik las ook over problemen met Adobe CS3 en ben benieuwd of de Nikon software blijft werken. Had hem nog even in de wacht staan.
Gebruikersavatar

Topic Starter
Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Mac 10.6.3 update + beeldschermcalibratie

Bericht door Marco »

joepert schreef:Ah, goed om te weten. Verder nog ervaringen? Ik las ook over problemen met Adobe CS3 en ben benieuwd of de Nikon software blijft werken. Had hem nog even in de wacht staan.
CS3 geen idee (even Googlen), CS4 niet tegen problemen aangelopen, Nikon software alleen NX2 vanmiddag gebruikt, ging goed, ViewNX en Transfer worden hier niet gebruikt.
Ik ben nog steeds testende met AP3 en dat begint steeds vertrouwder te worden. Daarbij CS4 voor beter dodge & burn en perspectief correctie, daarvoor moest ik vanuit NX2 toch ook al overstappen.

groeten,
Marco
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Plaats reactie

Terug naar “PC en Mac”