Beatstad 2009 *updated*

Speciale activiteiten, gebeurtenissen en manifestaties

GeorgeF
Berichten: 347
Lid geworden op: di 01 sep 2009, 14:01

Re: Beatstad 2009 *updated*

Bericht door GeorgeF »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Geweldige serie Dennis, maar dat waren we al van je gewend op NCN.

Pipo :muur:

Fotono
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 17:29

Re: Beatstad 2009 *updated*

Bericht door Fotono »

Zeker fraaie serie Dennis, toch een paar kritische opmerkingen. Ik vind de huidtint watte flets op de volgende foto's, 1, 4 en 15.
De platen van Alain Clark zijn echt gaaf. Zo ook de pose van Astrid Kunst (zangeres Stereo) op foto 11. Ik weet niet of ze er blij mee zal zijn want ze staat er niet op haar voordeligst op. Jij hebt hier wel mooi de emotie vastgelegd en dus precies het goede moment gepakt.

Groet,
Irwan

Topic Starter
Dennis71
Berichten: 915
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 19:27
Favoriete camera merk: Contax
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Beatstad 2009 *updated*

Bericht door Dennis71 »

Thx Guys.

Irwan, altijd goed om je mening te lezen. Ben het er mee eens voor wat betreft de huidtinten.
Het heeft me behoorlijk wat moeite gekost om alles een beetje gelijk te krijgen. Het weer hielp niet heel erg mee en de artiesten liepen van voor naar achter.
Dit had als gevolg dat ze soms, min of meer, in de schaduw van de tent stonden. Erg irritant, maar ja.
Ik ben nog niet zo goed in PS dat ik dit echt lekker krijg, dus daar moet ik nog aan werken.
Vandaag bij Joling zal het waarschijnlijk niet anders worden, dus een mooie leerschool :)

Astrid is echt heel gaaf om te fotograferen. Bijna alle foto's van haar zijn gaaf geworden. Echt iemand die weet hoe je met publiek om moet gaan!!
Geldt overigens ook voor Alain Clark. Van Velzen vond ik daarintegen helemaal niks, en daarbij viel het licht ook nog eens uit tijdens het gehele 2e nummer :)
Ik wil graag fotograaf worden!

www.dennisbeekelaar.com
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9149
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Beatstad 2009 *updated*

Bericht door remoss »

Moet het weer beamen, een prachtige serie Dennis :klappen:
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”