Interieur: o.a. aandeelhoudersoverleg ruimte (update)

Gebouwen en andere mooie objecten

paulderidder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 04 apr 2010, 08:56

Re: Interieur: o.a. aandeelhoudersoverleg ruimte (update)

Bericht door paulderidder »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

mikemix schreef:Paul, Daniël hoor graag jullie kritische mening, dank!
Dag Michael, alle vier de platen geeft bij mij een hoog WOW gehalte. Technisch is er niets mis mee, buitengewoon puur en helder belicht.

1
Hier staat de deur open en geeft verstoring in het beeld. Het dubbelglas zou ik afsnijden tot aan het kozijn rechts, kijk zelf maar even welk effect dit geeft.

2
De voorste stoel is er net een teveel voor het totaal beeld. Ook hier zou ik rechts iets weg snijden, croppen, naar de deur toe. Deze plaat is mijn favoriet in compositie en helderheid.

3 en 4
Het enige wat mij hier stoort zijn de gloeilampen in het rood.

In het algemeen probeer ik een diagonale lijn te krijgen welke wegloopt in een van de vier hoeken, dit geeft iets extra's in diepte!

Maar...... het is en blijft voor mij een meesterwerk Mike!

Gr. Paul

paulderidder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 04 apr 2010, 08:56

Re: Interieur: o.a. aandeelhoudersoverleg ruimte (update)

Bericht door paulderidder »

paulderidder schreef:
mikemix schreef:Paul, Daniël hoor graag jullie kritische mening, dank!

Dag Michael, alle vier de platen geeft bij mij een hoog WOW gehalte. Technisch is er niets mis mee, buitengewoon puur en helder belicht.

1
Hier staat de deur open en geeft verstoring in het beeld. Het dubbelglas zou ik afsnijden tot aan het kozijn rechts, kijk zelf maar even welk effect dit geeft.

2
De voorste stoel is er net een teveel voor het totaal beeld. Ook hier zou ik rechts iets weg snijden, croppen, naar de deur toe. Deze plaat is mijn favoriet in compositie en helderheid.

3 en 4
Het enige wat mij hier stoort zijn de gloeilampen in het rood.

In het algemeen probeer ik een diagonale lijn te krijgen welke wegloopt in een van de vier hoeken, dit geeft iets extra's in diepte!

Maar...... het is en blijft voor mij een meesterwerk Mike!

Gr. Paul
even een voorbeeld, als deze weg moet....

Afbeelding

Topic Starter
mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Interieur: o.a. aandeelhoudersoverleg ruimte (update)

Bericht door mikemix »

Dank Paul.
Heb je punten bekeken/vergeleken en kan goed meegaan in je commentaar zeker wbt de rode lampen.
Wat de wanden, plafond en deuren betreft moeten die goed zichtbaar zijn, want die zijn door mijn opdrachtgever zelf geleverd ;)
Dus dat een deur open staat is dan op speciaal verzoek.
Tijdens de shoot loopt mijn contactpersoon mee. De foto's zijn inmiddels geleverd en met heel veel enthousiasme ontvangen.
Uiteraard schiet ik veel meer ter plaatse oa ook detail opnames.

Dank voor het commentaar.

Ander soort beeld oa als deze:
Afbeelding

paulderidder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 04 apr 2010, 08:56

Re: Interieur: o.a. aandeelhoudersoverleg ruimte (update)

Bericht door paulderidder »

mikemix schreef:Dank Paul.
Heb je punten bekeken/vergeleken en kan goed meegaan in je commentaar zeker wbt de rode lampen.
Wat de wanden, plafond en deuren betreft moeten die goed zichtbaar zijn, want die zijn door mijn opdrachtgever zelf geleverd ;)
Dus dat een deur open staat is dan op speciaal verzoek.
Tijdens de shoot loopt mijn contactpersoon mee. De foto's zijn inmiddels geleverd en met heel veel enthousiasme ontvangen.
Uiteraard schiet ik veel meer ter plaatse oa ook detail opnames.

Dank voor het commentaar.

Ander soort beeld oa als deze:
<snip>voor foto: zie hierboven</snip>
Deze is ook fraai Michael, het diagonale lijnenspel is perfect! De belichting is top. Laat ik de volgende keer iets anders naar jouw opdracht foto's kijken.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw detail opnames....

met de groet van Paul
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”