Wandeling met de 70-200mm vr1

Als je de foto's nergens anders kwijt kunt
Plaats reactie

Topic Starter
Robin
Berichten: 1934
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 11:33
Favoriete camera merk: lichtbox
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Wandeling met de 70-200mm vr1

Bericht door Robin »

Vandaag was ik wegens de Rally Sprint in Amsterdam vlakbij de verbouwing van de A10 en was ruim op tijd aanwezig,
omdat ik de 70-200 op de D700 had geschroefd ben ik hier eens mee gaan experimenten op de OPEN bouwweg.


1 Gestapelde damwandplanken
Afbeelding

2
Afbeelding

3 Nog wat meters damwand
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Vind wel dat de 70-200 op FX veelzijdiger is geworden door het betere minimale bereik op 70mm ipv (70x,15=)105mm op DX

Graag julie mening
Robin's Flickrstream

Bad Sound Kills Good Music
Gebruikersavatar

Ree
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 16:19

Re: Wandeling met de 70-200mm vr1

Bericht door Ree »

Ik vind die roestige spijker op 5 wel leuk.. ik had alleen een stapje naar rechts gedaan om hem tussen die kraantjes? op de achtergrond te krijgen...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9174
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Wandeling met de 70-200mm vr1

Bericht door remoss »

Nette serie Robin met ook wel een voorkeur voor nr5.

Nr 4 vind ik ook gaaf maar die heeft, naar mijn idee, net even te kort scherptediepte.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

GSAndré
Berichten: 528
Lid geworden op: za 21 nov 2009, 09:39
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Wandeling met de 70-200mm vr1

Bericht door GSAndré »

Leuke serie met als favo nr 6 !
Motorrijden voegt geen jaren toe aan je leven, maar voegt leven aan je jaren toe!
Flickr
Gebruikersavatar

Henk
Berichten: 704
Lid geworden op: za 26 jun 2010, 10:29
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: In de Betuwe
Contacteer:

Re: Wandeling met de 70-200mm vr1

Bericht door Henk »

Mooie, nette serie Robin! Ondanks dat #6 misschien 't minste van 't onderwerp laat zien vind ik 't wel een fijne plaat.
Groet, Henk

Bekijk [url_nv_extra=http://www.flickr.com/photos/h_v_m/]Flickr[/url_nv_extra], [url_nv_extra=http://hvmphotography.com/]website[/url_nv_extra] of "like" [url_nv_extra=http://facebook.com/HVMPhotography/]Facebook[/url_nv_extra].

Topic Starter
Robin
Berichten: 1934
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 11:33
Favoriete camera merk: lichtbox
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Wandeling met de 70-200mm vr1

Bericht door Robin »

Bedankt voor jullie positieve reactie's,

Best wel eens leuk om je zelf te beperken door het gebruik van telezoom en dan vooral het beperken door alleen 200mm te gebruiken. Toch ga je automatisch weer zoomen. :D
Was soms best lastig want bij de meeste compositie's staan er alleen maar gebouwen op etc dit door dat de bouw weg (de verbreding ) even hoog ligt als de bestaande A10

foto 3 had ik willen uitvoeren met DRI maar de 3e foto was net verschoven dus heb ik het maar gedaan met de best belichte foto

@ Ree, zelf vind ik het niet storend, daar door is de foto juist niet "symmetrisch" wat mij meer aanspreekt.

@ Rene, inderdaad is de scherpte diepte erg beperkt (misschien iets te) ondanks F8 geloof ik, vond hem wel de moeite waard om te plaatsen :)
Robin's Flickrstream

Bad Sound Kills Good Music
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”