Firmware update voor D7000: 1.02

Besturingssysteem voor camera's
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Firmware update voor D7000: 1.02

Bericht door remoss »

Er is een firmware update voor de Nikon D7000.

Wijzigingen in deze versie
  • Ruisonderdrukking wordt nu uitgevoerd bij sluitertijden van meer dan 1 seconde (voorheen 8 seconden) als Aan is geselecteerd voor Ruisonderdr. lange sluitertijd om heldere vlekken die optreden in foto's die zijn gemaakt met een lange sluitertijd te verminderen.
  • Een probleem dat ertoe leidde dat films die zijn opgenomen met de D7000 niet kunnen worden geopend in bepaalde filmbewerkingstoepassingen, is verholpen.
  • Als de camera met een AV-kabel op een televisie werd aangesloten en een film werd afgespeeld, was de weergave de eerste keer normaal, maar als de film tweemaal of vaker werd afgespeeld, werd het geluid weegegeven met een zeer laag volume en leek het af en toe weg te vallen. Dit probleem is verholpen.
  • Als de witbalans van RAW-beelden die zijn gemaakt met de functie beeld-op-beeld van de camera, werd aangepast met Capture NX 2 of ViewNX 2, kregen de beelden een magenta zweem. Dit probleem is verholpen.
  • Het probleem dat ertoe leidde dat 0.00" werd weergegeven als kompasrichting wanneer de GPS-eenheid GP-1 op de camera was aangesloten, is verholpen, zodat nu ---.-- wordt weergegeven.
  • Als Virtuele horizon in zoeker werd toegewezen aan de Fn-knop of de voorbeeldknop en op de desbetreffende knop werd gedrukt, bevatte de aanduiding van de virtuele horizon fouten. Dit probleem is verholpen.
  • De volgende fouten in de Help-schermen zijn verholpen.
    - De Help voor 'Maximale gevoeligheid' werd weergegeven als Help voor opnamemenu>ISO-gevoeligheid instellen>Aan of Uit.
    - In de Duitse Help werd 'Scherpstelprioriteit voor AF-S-stand selecteren.' weergegeven als Help voor Persoonlijke instellingen>a1: Selectie AF-C-prioriteit

[url_nv]https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... a_id/49236[/url_nv]
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Firmware update voor D7000: 1.02

Bericht door Marco »

Zijn er hier eigenlijk al D7000 gebruikers aanwezig ?
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Gebruikersavatar

Topic Starter
remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Firmware update voor D7000: 1.02

Bericht door remoss »

Dacht van niet. Gelukkig weet ik dat er niet-leden hier meelezen en daar zullen vast wel D7000 klanten tussen zitten ;)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Plaats reactie

Terug naar “Firmware”