Thije ( nieuw)

Het zijn van die aparte wezens
Gebruikersavatar

Ree
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 16:19

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door Ree »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

David schreef:Nja, ik denk dat jullie meer van de rechtoe recht aan kleuren zijn, waar ik dus absoluut niet van hou, maar dat is weer smaakgebonden. Rugzak hoort er allemaal bij in 't straatje ( Woei x Patta, Carharrtt jacket, Nike air one Patta , Easpack ) .

Ik ga ook niet zeggen dat ik dit niet vaak doe want dat is geen excuus, ik begrijp jullie aanmerkingen maar ben niet van plan om nu gewone kleuren toe te gaan passen , ook niet in de toekomst..
Beetje kort door de bocht David.
Elke foto heeft een andere toning dus het mi niet zo vreemd dat daar commentaar op komt.
Zet deze serie eens in dezelfde kleurtoning neer dan kijkt het al anders.
Nu oogt het gewoon "rommelig" (ik doe lekker mee met de quotjes zoals René :tevreden: ) en dat is mijn smaak weer niet.
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9149
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door remoss »

David schreef:ik begrijp jullie aanmerkingen maar ben niet van plan om nu gewone kleuren toe te gaan passen , ook niet in de toekomst.
EDIT: laat maar...........
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Jolanda
Berichten: 1143
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 16:11
Favoriete camera merk: Nikon 1
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: In het gezellige Zuiden des lands

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door Jolanda »

Heb ik ergens in mijn commentaar gezegd dat je nu 'normale' kleuren moet gaan toepassen? Nee hoor, blijf maar lekker gewoon op zijn Davids de foto's bewerken. Niks mis mee.

Ik ben blij met je uitleg over de rugzak. Ik had dus niet in de gaten dat de merkjes van de diverse onderdelen (broek,schoen, shirt etc) van belang waren voor de foto. Deze informatie heb ik nu opgeslagen en dan begrijp ik de achterliggende gedachte meer. In de door mij gekozen favoriete foto 1 zijn alleen 2 banden te zien; daaruit kan ik geen Eastpack opmaken.

En nogmaals: het gaat erom dat jij (en Thije natuurlijk ook) tevreden bent met de foto's en bewerking. Maar weet wel dat als je om commentaar vraagt, dat je dat ook krijgt.

Groet,
Jolanda
Zoek altijd nog vriendjes voor op Facebook......
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”