Mooie meiden.

Het zijn van die aparte wezens
Plaats reactie

Topic Starter
PeterD
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Mooie meiden.

Bericht door PeterD »

Het tourisme in Thailand zit weer in de lift.En de bobo's van de vele provincies willen graag dat je je geld in hun provincie uitgeeft.Dat word dan ook flink gepromoot tijdens diverse activiteiten door mooie meiden die er op hun paasbest uitzien in traditionele klederdracht.Daar word je toch blij van.
Fuji 18-55 lens. 800 Iso

Afbeelding
Gebruikersavatar

gvdnberg
Berichten: 579
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Mooie meiden.

Bericht door gvdnberg »

Eén mooie meid, Met naar mijn mening verkeerde lipstick.
Hier had ik graag een bredere blik van gezien, het draait immers niet alleen om het hoofd.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr

Topic Starter
PeterD
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Mooie meiden.

Bericht door PeterD »

gvdnberg schreef: zo 28 mei 2023, 18:21 Eén mooie meid, Met naar mijn mening verkeerde lipstick.
Hier had ik graag een bredere blik van gezien, het draait immers niet alleen om het hoofd.
Die heb ik ook wel.Bij dit soort evenementen zie je veel prachtige traditionele kleding en mooi opgemaakte mensen.De veelheid aan kleuren,kleding en mensen maken het,althans voor mij, altijd moeilijk welke te kiezen als ik een foto wil plaatsen op het forum.Deze keer werd dat deze dame met haar verkeerde lipstick.Maar daar heb ik geen invloed op :D
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9144
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Mooie meiden.

Bericht door remoss »

Prachtige dame! Mooie huidtint, lekkere kleuren. Vond persoonlijk die lipstick kleur niet storend !
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
PeterD
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Mooie meiden.

Bericht door PeterD »

remoss schreef: ma 29 mei 2023, 13:36 Prachtige dame! Mooie huidtint, lekkere kleuren. Vond persoonlijk die lipstick kleur niet storend !
Nu ik er nog eens naar kijk lijkt die kleur zelfs bewust gekozen.Kijk naar haar sjaal en de bloem in het haar.Zonder die opmerking was me dat niet eens opgevallen.Dank voor je reactie.
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”