Vanmorgen heb ik een bezoek gebracht aan het Mondriaanhuis (geboortehuis van deze kunstenaar, nu een museum) in Amersfoort.
Tot en met 2 maart 2025 is daar onder meer de tentoonstelling "Mondriaan, een betere wereld" door Erik de Graaf te zien.
Een tentoonstelling naar aanleiding van het verschijnen van de gelijknamige graphic novel van Erik de Graaf.
Lijkt me prima in beeld gebracht Luc, 3, 4 en 5 zijn muurschilderingen neem ik aan? Je hebt zonder referentie geen idee hoe groot het is. Bij 7 vind ik het grappig dat het lijkt dat hij z'n tas op tafel legt. bedankt voor het delen.
dhrPeter schreef: ↑ma 09 dec 2024, 11:19
Lijkt me prima in beeld gebracht Luc, 3, 4 en 5 zijn muurschilderingen neem ik aan? Je hebt zonder referentie geen idee hoe groot het is. Bij 7 vind ik het grappig dat het lijkt dat hij z'n tas op tafel legt. bedankt voor het delen.
Dank. Het zijn geen muurschilderingen maar op de wand geplakt. Ik heb nog gezocht naar iets waarmee ik een referentie kon aangeven van de grootte maar dat was er helaas niet. Ze zijn circa 1 meter hoog Over foto 7; in de reconstructies van het atelier van Mondriaan worden projecties gebruikt waarbij Mondriaan rondscharrelt in de kamer.
mqaa schreef: ↑ma 09 dec 2024, 12:53
Lekker rechtoe rechtaan. Daar hou ik wel van. Ga het museum op het lijstje zetten. Ben benieuwd wat er in het boek over fotografie staat.
Dank. Is inderdaad de moeite van een bezoek waard. Tip; combineer het met een bezoek aan Kunsthal Kade in Amersfoort.