Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Kan ik mij voorstellen Gert. Ik heb ook geprobeerd er iets meer contrast in te krijgen maar dat pakte niet goed uit. Kan aan mij liggen en/of aan de lichtomstandigheden waaronder de foto is gemaakt.
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Kan ik mij voorstellen Gert. Ik heb ook geprobeerd er iets meer contrast in te krijgen maar dat pakte niet goed uit. Kan aan mij liggen en/of aan de lichtomstandigheden waaronder de foto is gemaakt.
Bedankt! Leuk dat je het standpunt waardeert daar probeer ik altijd extra op te letten. En met een fixed 28mm zoals hier gebruikt nog best lastig.PeterD schreef: ↑ma 30 dec 2024, 17:14Ik ken dit gebouw niet en architectuur is ook niet mijn ding.Maar deze foto is prettig om naar te kijken.Scherp en nagedacht over het standpunt.Knap.Skippy schreef: ↑za 28 dec 2024, 23:26 Gistermorgen weer eens een rondje landgoed Den Treek gefietst en op de terugweg via Leusden gereden. Daar brak zowaar het zonnetje even door, dus fluks van de fiets gesprongen en onderstaande foto van het AFAS Experience Center gemaakt.
GRIII_R0001387 by Luc de Schepper, on Flickr