Sushi verkoper.

Het zijn van die aparte wezens
Plaats reactie
PeterD
Bewerk mijn foto's: Nee

Sushi verkoper.

Bericht door PeterD »

Ik ben niet zo van de sushi. Zeker niet als dat buiten in de hitte ligt uitgestald met een paar ijsklontjes om het fris te houden. Maar deze sushi verkoper was wel een sympathieke goedlachse gast die ergens in de straten van Bangkok hard zijn best deed om zijn lekkers te verkopen.

Afbeelding
dhrPeter

Re: Sushi verkoper.

Bericht door dhrPeter »

Te herkennen aan zijn haarband? Weer een mooi portret Peter. Ik ben wel wat met m'n stoel achteruit geschoven omdat het anders een erg groot hoofd was.
PeterD

Bericht door PeterD »

Veel van mijn eerdere portret/mensen foto,s zijn wat te krap gekaderd.Dat kwam soms omdat de achtergrond rommelig was, maar ook omdat ik dan net weer ergens had gelezen van een of andere bekende fotograaf dat je op je onderwerp moet kruipen ! Dat pakt niet altijd even goed uit en ik hou nu meer rekening met de uitsnede.
De letters op zijn haarband zijn Japans, maar het was niet moeilijk hem als sushi verkoper te herkennen. De zalm, garnalen, nori (japans zeewier) etc ,lagen in zijn eetstalletje op straat voor hem uitgestald.
Dank voor je reactie.
gvdnberg
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Bericht door gvdnberg »

Inderdaad jammer dat die nabije omgeving niet op de plaat staat, het vertelt echt meer over de persoon. Niettemin is dit een mooi portret, maar hij had net zo goed schoenmaker kunnen zijn…
En hij moet zich beter scheren.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
remoss
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Bericht door remoss »

Gaaf portret Peter! Ben overigens zelf wel verzot op Sushi :p
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
PeterD

Bericht door PeterD »

Ik vind het niet vies ofzo en eet het ook wel eens.Het staat alleen niet in de top 10.Maar in de straten van Bangkok ligt dat verse spul uitgestald bij temperaturen van 30 gr en meer.En dat laat me altijd even nadenken....hoe lang ligt het al onder die 3 ijsblokjes.Dank voor je opmerking.
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”