Singleshots [VERZAMEL]

Als je de foto's nergens anders kwijt kunt
Skippy
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Singleshots [VERZAMEL]

Bericht door Skippy »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PeterD schreef: wo 30 jul 2025, 17:56 Lekker bewaren die ouwe Fuji want het is een fraaie plaat. Orde in de chaos want het doet niet chaotisch aan ondanks de hekken, draden , kranen etc.
Overigens kijk ik niet zo vaak bij Singleshots. Ik kijk er makkelijk overheen. Ik mis een titel en heb het idee dat fraaie foto's niet geheel tot hun recht komen zo. Zomaar een opmerking mijnerzijds.
Bedankt Peter. Ik ben er ook niet zo'n fan van maar in dit geval vond ik geen passend subforum waar ik deze foto kon plaatsen.
Skippy
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Singleshots [VERZAMEL]

Bericht door Skippy »

remoss schreef: wo 30 jul 2025, 18:13 Mooie plaat Luc, top apparaat die oer X100!
Dank René. Volgens mij heb ik ooit nog wat batterijen voor de X100 van jou gekregen. Met je eens dat de kwaliteit van de beelden nog steeds ok is, zelfs zoals hier met de 28mm converter er op. Aan de lage resolutie van de EVF en het scherm achterop merk je wel dat het een oud beestje is. Deze foto is daarom min of meer op de gok gemaakt, door de EVF was het heel lastig inschatten wat er wel en niet op kwam.
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”