Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ja ongelofelijk. In die Walkman uit 2024 zit een 256gb MicroSD kaart waar mijn complete CD collectie (ca. 600 stuks) in lossless formaat op staat.3x Walkman
-
Skippy
- Favoriete camera merk: Ricoh
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Contacteer:
- gvdnberg
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
Re: 3x Walkman
Ik geloof dat ze dat miniaturisering noemen, wel met een duidelijk resultaat!
Het systeem waar ik het over had was een kolom van bijna 1 x 1 meter en 2 meter hoog, daarin zaten 2 taartdoos-drives, die via mirroring identiek waren. daarmee was er een in gebruik en de ander was als backup direct beschikbaar. destijds was dat revolutionair voor apotheek informatie systemen. Pharmapartners had daardoor met dit systeem, Pharmacom, echt een voorsprong op de andere systemen.
Inmiddels moeten ze flink aan de bak om bij te blijven met de nieuwere systemen......
Het systeem waar ik het over had was een kolom van bijna 1 x 1 meter en 2 meter hoog, daarin zaten 2 taartdoos-drives, die via mirroring identiek waren. daarmee was er een in gebruik en de ander was als backup direct beschikbaar. destijds was dat revolutionair voor apotheek informatie systemen. Pharmapartners had daardoor met dit systeem, Pharmacom, echt een voorsprong op de andere systemen.
Inmiddels moeten ze flink aan de bak om bij te blijven met de nieuwere systemen......
- remoss
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
Re: 3x Walkman
Leuk om dit 3-tal bij elkaar te zien. En bizar wat voor vlucht het datagebruik en bijbehorende opslag heeft genomen!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was