Vlindorado op herhaling

Alles van dichtbij
remoss
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Vlindorado op herhaling

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ah oke, tja dat is een keuze, vind het persoonlijk wel lekker kijken zo. Als je met [ctrl]-[minteken} uitzoom op deze pagina heb je hetzelfde effect en worden de foto's kleiner getoond.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
PeterD
Bewerk mijn foto's: Nee

Bericht door PeterD »

Ik bekijk ze vaak op mijn laptop en moet dan vaak scrollen bij staande foto's om de volledige foto te zien. Dat is niet zo fijn.
Ctrl en het minteken doet bij mij niks. Maar als ik 2x op Ctrl druk zie ik in de staande foto een venster met daarin dezelfde foto maar dan volledig. Dat werkt fijn en je krijgt een beter beeld dan wanneer je moet scrollen. Kwam ik n.a.v. bovenstaand berichtje eigenlijk pas achter.
remoss
Favoriete camera merk: Mavica
Contacteer:

Bericht door remoss »

Resolutie blijft altijd wel een ding denk ik. Vroeger maakte ik de foto's max 800px. Als ik dat nu bekijk vind ik het bijna postzegels :) Maar met het groeien van de resoluties op de diverse apparaten, zelf een telefoon heeft veel meer resolutie tegenwoordig, is mijn foto formaat ook gegroeid naar eerst 1024px naar nu 1500px (langste zijde).
Zoals ik vaker zie op het forum zijn mijn foto's niet eens de grootste ;)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
ger k.
Favoriete camera merk: LEICA

Bericht door ger k. »

remoss schreef: zo 28 sep 2025, 07:37 Ah oke, tja dat is een keuze, vind het persoonlijk wel lekker kijken zo. Als je met [ctrl]-[minteken} uitzoom op deze pagina heb je hetzelfde effect en worden de foto's kleiner getoond.
:huilen2: :huilen2: :huilen2: :positief: :positief: :positief:
Fotograferen is schrijven met licht.
Plaats reactie

Terug naar “Macro”