Singleshots Mensen [verzamel]

Het zijn van die aparte wezens
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hele gave foto! Is dat gewoon een levensecht beeld of liep hij daar rond te zwalken?
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Skippy
*****
Berichten: 7073
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Ricoh
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door Skippy »

Ik vermoed dat het niet een bezoeker of suppoost is die daar in z'n Zeeman onderbroek rondloopt. Dus het zal deel uit maken van de tentoonstelling :D: Wel levensecht inderdaad, knap gemaakt.
Patrick
**
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 01 okt 2023, 18:39
Favoriete camera merk: Nikon+Leica
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door Patrick »

Vanmiddag in Amsterdam (ik liep weer eens van mijn werk bij station Amstel terug naar Station CS).

AfbeeldingPP_20240828_175028 by Patrick Put, on Flickr
Mijn hobby houdt me OP de straat!
Instagram|Flickr|Fujifilm XT-3|Leica Q3|Nikon Z8 + Zf
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door remoss »

Leuk portret Patrick!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar
QWERTY
****
Berichten: 1325
Lid geworden op: do 25 mar 2010, 01:13
Favoriete camera merk: Sony A7Mk3
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: 51o54’ N / 4o34’ O

Killepitschstube ……

Bericht door QWERTY »

Hou je veilig,

Harrie "H" Gerritz
Skippy
*****
Berichten: 7073
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Ricoh
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door Skippy »

Fijne zwart/wit scène Harrie.
Gebruikersavatar
ger k.
****
Berichten: 1559
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
Favoriete camera merk: LEICA
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Berg en Dal

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door ger k. »

Afbeelding
Fotograferen is schrijven met licht.
dhrPeter
***
Berichten: 442
Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:43
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door dhrPeter »

Twee rustende wandelaars, mooie plaat Ger.
Gebruikersavatar
ger k.
****
Berichten: 1559
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
Favoriete camera merk: LEICA
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Berg en Dal

In ontwikkeling

Bericht door ger k. »

AfbeeldingL1010868_1 by ger kerkhoff, on Flickr

Deze man is jaren geleden begonnen met het ontwikkelen van een transportmiddel voor die streken waar niets dan afval c.q minimaal materiaal voorhanden is.......
Latjes, plankjes, schroefjes, spijkertjes, blikjes etc.

Ik zou zeggen: een kruiwagen.
Maar dat ziet hij anders......het zal dan ook nog wel enige tijd duren ;)
Fotograferen is schrijven met licht.
Pim
*
Berichten: 12
Lid geworden op: do 12 feb 2026, 21:17
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door Pim »

Sfeervol beeld. Fraai. Doet mij even denken aan Cas Oorthuys.
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Mensen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Mooie plaat van die "kruiwagen" Apart gemaakt.
Mooie plaat.

Op Hoogte +
Afbeelding

Gr Mark
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”