Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hele gave foto! Is dat gewoon een levensecht beeld of liep hij daar rond te zwalken?Singleshots Mensen [verzamel]
- remoss
- *****
- Berichten: 9599
- Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
-
Skippy
- *****
- Berichten: 7073
- Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
- Favoriete camera merk: Ricoh
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Singleshots Mensen [verzamel]
Ik vermoed dat het niet een bezoeker of suppoost is die daar in z'n Zeeman onderbroek rondloopt. Dus het zal deel uit maken van de tentoonstelling
Wel levensecht inderdaad, knap gemaakt.
-
Patrick
- **
- Berichten: 80
- Lid geworden op: zo 01 okt 2023, 18:39
- Favoriete camera merk: Nikon+Leica
- Bewerk mijn foto's: Ja
Re: Singleshots Mensen [verzamel]
Vanmiddag in Amsterdam (ik liep weer eens van mijn werk bij station Amstel terug naar Station CS).
PP_20240828_175028 by Patrick Put, on Flickr
PP_20240828_175028 by Patrick Put, on Flickr- remoss
- *****
- Berichten: 9599
- Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
- QWERTY
- ****
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: do 25 mar 2010, 01:13
- Favoriete camera merk: Sony A7Mk3
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Locatie: 51o54’ N / 4o34’ O
-
Skippy
- *****
- Berichten: 7073
- Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
- Favoriete camera merk: Ricoh
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Singleshots Mensen [verzamel]
Fijne zwart/wit scène Harrie.
- ger k.
- ****
- Berichten: 1559
- Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
- Favoriete camera merk: LEICA
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Berg en Dal
-
dhrPeter
- ***
- Berichten: 442
- Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:43
- Bewerk mijn foto's: Nee
- ger k.
- ****
- Berichten: 1559
- Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
- Favoriete camera merk: LEICA
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Berg en Dal
In ontwikkeling
L1010868_1 by ger kerkhoff, on FlickrDeze man is jaren geleden begonnen met het ontwikkelen van een transportmiddel voor die streken waar niets dan afval c.q minimaal materiaal voorhanden is.......
Latjes, plankjes, schroefjes, spijkertjes, blikjes etc.
Ik zou zeggen: een kruiwagen.
Maar dat ziet hij anders......het zal dan ook nog wel enige tijd duren
Fotograferen is schrijven met licht.
-
Pim
- *
- Berichten: 12
- Lid geworden op: do 12 feb 2026, 21:17
- Bewerk mijn foto's: Nee
Re: Singleshots Mensen [verzamel]
Sfeervol beeld. Fraai. Doet mij even denken aan Cas Oorthuys.
- Kroontje
- *****
- Berichten: 2883
- Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Singleshots Mensen [verzamel]
Mooie plaat van die "kruiwagen" Apart gemaakt.
Mooie plaat.
Op Hoogte +

Gr Mark
Mooie plaat.
Op Hoogte +

Gr Mark
