Adobe stelt tweede Lightroom 3 bèta beschikbaar

Alles over Adobe, Corel en andere branches
Plaats reactie

Topic Starter
Dennis71
Berichten: 915
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 19:27
Favoriete camera merk: Contax
Bewerk mijn foto's: Nee

Adobe stelt tweede Lightroom 3 bèta beschikbaar

Bericht door Dennis71 »

Adobe heeft een nieuwe betaversie van Lightroom 3 beschikbaar gesteld. De update brengt nieuwe mogelijkheden zoals tethered shooting, luminance noise reduction en kan overweg met videobestanden.

Volgens Adobe is de eerste Lightroom 3 bèta ruim 350.000 keer gedownload. Feedback van deze gebruikers heeft geleid tot nieuwe features en verbeterde prestaties in de tweede bèta die per direct gratis is te downloaden via Adobe Labs.
Vernieuwingen zijn onder andere ondersteuning voor tethered shooting met een aantal Nikon- en Canon-camera’s en de mogelijkheid om videobestanden uit je dslr te importeren en te beheren. Video’s bewerken behoort nog niet tot de mogelijkheden.
Adobe zegt aanpassingen te hebben gedaan in de programma-architectuur, voor het sneller importeren en laden van afbeeldingen. De importeer- en watermerkfunctie zijn aangepast naar aanleiding van de feedback van de gebruikers van de eerste bèta.
In de tweede bèta is de ‘luminance noise reduction’ slider beschikbaar, in de eerste versie was deze nog niet te gebruiken. De nieuwe bèta is beschikbaar voor Windows en Mac in 12 verschillende talen. Adobe vraagt gebruikers feedback te geven via de Lightroom forums.

Het is dat ze nog steeds die lompe import functie hebben, anders was mijn volgende softwarepakket een lightroom geworden.

Filmpje: [url_nv]http://tv.adobe.com/watch/what-s-new-in ... -3-beta-2/[/url_nv]
Ik wil graag fotograaf worden!

www.dennisbeekelaar.com
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Adobe stelt tweede Lightroom 3 bèta beschikbaar

Bericht door remoss »

Is het sowieso mogelijk om ad-hoc een nefje te openen? Voor mijn part vanuit verkenner via Openen met....?
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
Dennis71
Berichten: 915
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 19:27
Favoriete camera merk: Contax
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Adobe stelt tweede Lightroom 3 bèta beschikbaar

Bericht door Dennis71 »

Het lukt wel als je je foto's erin sleept maar ik blijf het niets vinden.
Je kan wel aangeven in efix pro welk programma je wil gebruiken om je nef bestanden te openen.
Ik wil graag fotograaf worden!

www.dennisbeekelaar.com

Topic Starter
Dennis71
Berichten: 915
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 19:27
Favoriete camera merk: Contax
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Adobe stelt tweede Lightroom 3 bèta beschikbaar

Bericht door Dennis71 »

Van de noise-reductie ben ik erg onder de indruk.
Klik op het plaatje om uit te vergroten...wow, wat een behoudt van detail zeg!

[url_nv]http://ishootshows.com/2010/03/23/light ... -thoughts/[/url_nv]
Ik wil graag fotograaf worden!

www.dennisbeekelaar.com
Plaats reactie

Terug naar “Commerciële software”