Vlieland *Update

Je kijk op de wereld

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Vlieland *Update

Bericht door David »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

strangeartefact schreef:Mooie strakke vieland serie met meerdere aspecten, fraai hoor!!
Fijn dat je het strand ''alleen'' had?

Grts Peter.
Dat was echt heel raar. Ik fietste vaak 's avonds naar het Pad van Dertig, en vandaar liep ik naar het Pad van Twintig, zo'n 2 km.... Daar was vaak helemaal niemand...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9155
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Vlieland *Update

Bericht door remoss »

Mooie update David :duimop: Nr 3 en 7 voor mij (nummer ze even, is een stuk makkelijker), maar de laatste heeft ook wel wat, mooie lijnen.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Vlieland *Update

Bericht door Marco »

Nummer 3 mag in groot formaat aan de muur achter acryl !!
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Gebruikersavatar

Daniël
Berichten: 3356
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 16:17
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Thuis

Re: Vlieland *Update

Bericht door Daniël »

Wat een mooi stuk strand zeg. Ook nog zo mooi schoon. Dat is hier vaak wel anders.

Van je update 3,4,6,7 zijn erg goed gelukt.
Gebruikersavatar

Frederix
Berichten: 920
Lid geworden op: za 22 aug 2009, 17:16
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vlieland *Update

Bericht door Frederix »

Een erg mooie serie david. De eerste vind ik erg gaaf (had ik al eerder in dit draadje gezegd), maar de foto's van verschillende structuren van stuivend zand bij de duinen zijn erg mooi. Foto 7 is ook erg mooi. Foto 8 vind ik echt uit de toon vallen.

Vlieland is voor mij het mooiste waddeneiland, op de voet gevolgd door Terschelling. Daarom bekijk ik jouw serie van Vlieland met meer dan gewone belangstelling. Fijne foto's.
met een vriendelijke groet

Fred Oosterhuis

Fred Oosterhuis Photography (bedrijfswebsite)

Foto's van Fred (vrij werk)


Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf zelf.

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Vlieland *Update

Bericht door David »

Frederix schreef:Een erg mooie serie david. De eerste vind ik erg gaaf (had ik al eerder in dit draadje gezegd), maar de foto's van verschillende structuren van stuivend zand bij de duinen zijn erg mooi. Foto 7 is ook erg mooi. Foto 8 vind ik echt uit de toon vallen.

Vlieland is voor mij het mooiste waddeneiland, op de voet gevolgd door Terschelling. Daarom bekijk ik jouw serie van Vlieland met meer dan gewone belangstelling. Fijne foto's.

Vind ik ook , het is een overzichtelijk eiland, maar eigenlijk altijd anders..

Omdat familie er woont kan ik er ook vaak naartoe, en ga ik dat zeker vaker doen. Samen met mijn oom en zijn Informatcentrum hebben we een idee om een boekje te gaan uitgeven, Vlieland toen & nu, met allemaal verschillende foto's en ansichten van vroeger, met vergelijkend er naast de foto van nu, mogelijk precies op dezelfde plek. Nou heeft hij mij dus gevraagd om daar foto's voor te maken, en dat ik wel een paar weekendjes mag overkomen :D :D
Gebruikersavatar

Daniël
Berichten: 3356
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 16:17
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Thuis

Re: Vlieland *Update

Bericht door Daniël »

Heb jij even mazzel

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Vlieland *Update

Bericht door David »

+ het feit dat ik er later wil wonen, en dat ik er erg geinterresseerd in ben en er veel van weet ( vind ik zelf :oops: )
Gebruikersavatar

Frederix
Berichten: 920
Lid geworden op: za 22 aug 2009, 17:16
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vlieland *Update

Bericht door Frederix »

David schreef:
Frederix schreef:Een erg mooie serie david. De eerste vind ik erg gaaf (had ik al eerder in dit draadje gezegd), maar de foto's van verschillende structuren van stuivend zand bij de duinen zijn erg mooi. Foto 7 is ook erg mooi. Foto 8 vind ik echt uit de toon vallen.

Vlieland is voor mij het mooiste waddeneiland, op de voet gevolgd door Terschelling. Daarom bekijk ik jouw serie van Vlieland met meer dan gewone belangstelling. Fijne foto's.

Vind ik ook , het is een overzichtelijk eiland, maar eigenlijk altijd anders..

Omdat familie er woont kan ik er ook vaak naartoe, en ga ik dat zeker vaker doen. Samen met mijn oom en zijn Informatcentrum hebben we een idee om een boekje te gaan uitgeven, Vlieland toen & nu, met allemaal verschillende foto's en ansichten van vroeger, met vergelijkend er naast de foto van nu, mogelijk precies op dezelfde plek. Nou heeft hij mij dus gevraagd om daar foto's voor te maken, en dat ik wel een paar weekendjes mag overkomen :D :D
Bofkont die je er bent!!!
met een vriendelijke groet

Fred Oosterhuis

Fred Oosterhuis Photography (bedrijfswebsite)

Foto's van Fred (vrij werk)


Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf zelf.
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”