Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik heb net Beverwijk aan de lijn gehad.Krijg je een receptioniste aan de lijn waar je eerst heel je verhaal tegen doet en die dat dan eerst moet gaan vragen aan de reparateur.
Dat ze je dan niet gelijk zelf door verbinden met die man ontging mij al een beetje.
En waar ze Arthur weg stuurden met het verhaal dat hij waarschijnlijk niet juist belicht zou hebben krijg ik te horen dat ze van dit probleem nog nooit gehoord hebben.
Dus ik dat weerlegt dat een maat van mij (Arthur dus) dit probleem ook al eens voorgelegd had krijg je dan als antwoord dat daar niets van bekend is.
Vevolgens vraag ik of, als ik mijn camera opstuur, of ze dat dan eventueel kunnen calibreren/afstellen en daarop krijg ik dan als antwoord dat ik vergelijkende foto's met zelfde instellingen van een goeie D3 en mijn D3 door moet mailen. :shock:
Dus er kan allen gerepareerd worden als je bewijsmateriaal mee stuurt.
Als ik dan zeg dat er niet eens een vergelijkende test nodig is om te zien dat mijn camera zwaar onder de maat presteert op hoge ISO's en D70 ruisgedrag vertoond krijg ik als antwoord dat ik eerst vergelijkend materiaal aan moet voeren.
Daar was de kous mee af en ik heb toen maar opgehangen want het irritatie niveau begon al wat te stijgen bij mij.
Zwaar bedroevend en snap niet al die verhalen dat de service in Beverwijk zo goed is.
Zit wel mooi met een probleem.
Beverwijk is voor mij ook niet echt in de buurt dat ik zeg, weet je wat, ik rijd er even langs dan kunnen ze het zelf zien.