A Duck's Day Out

Als je de foto's nergens anders kwijt kunt

Topic Starter
noogle
Berichten: 7
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 15:22
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: A Duck's Day Out

Bericht door noogle »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Marco schreef:Ha die Michael.
Ik vind het creatief gezien erg geestig. Ik ben wel benieuwd hoe de opdracht luidde ?

Worden de opdrachten in groepsverband besproken en beoordeeld ?
Bereid je dan wel voor op wat kritische noten, met name op het technische vlak.
Ik had zelf de eendjes wat scherper willen zien en in de meeste foto's zie ik het wit aardig clippen. Goed op je histogram blijven letten.


groeten,
Marco
Ho Marco,

De opdracht luidde : dagboek. Maak 5 achtereenvolgende dagen een foto. Het clippen komt door een bewuste Nik Color Efex bewerking, Bleach Bypass. Een van mijn favoriete filters, moet oppassen dat ik die niet te vaak gebruik.

De beoordeling is al geweest, foto 4 moet ik nog even opnieuw doen omdat die niet helemaal in de opdracht past. De kritische noten zijn ook voorbij gekomen (gelukkig maar)

Groet,

Michael

Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: A Duck's Day Out

Bericht door Riemke »

Het idee is goed gevonden Michael! Waarom past foto 4 niet in de opdracht? Hij past toch in het verhaal of zie ik dat verkeerd?

Topic Starter
noogle
Berichten: 7
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 15:22
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: A Duck's Day Out

Bericht door noogle »

Met een bos foto zou de indruk beter gewekt worden dat de foto's op 5 aparte dagen gemaakt zijn, nu zie je eigenlijk 2 strandfoto,s achter elkaar. Ik maak dus nog een foto, dan heb ik iig 2 versies van de serie.

Groet,

Michael

Renik
Berichten: 635
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: A Duck's Day Out

Bericht door Renik »

noogle schreef:Met een bos foto zou de indruk beter gewekt worden dat de foto's op 5 aparte dagen gemaakt zijn, nu zie je eigenlijk 2 strandfoto,s achter elkaar. Ik maak dus nog een foto, dan heb ik iig 2 versies van de serie.

Groet,

Michael

Is dit voor de opdracht verplicht dan?
Dan moet je de titel ook aanpassen naar Duck's Week Out ;)

Vind het verhaal zo beter dan met een bos ertussen. Dit is juist een dagje uit naar het strand...
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”