Bruiloft in Turkije

Het zijn van die aparte wezens
Plaats reactie

Topic Starter
Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bruiloft in Turkije

Bericht door Riemke »

Op zondag 21 oktober heeft mijn dochter Youandi het ja-woord gegeven in Turkije. Met de hele familie zijn we een week geweest om dit feest met hun mee te vieren. Op de dag zelf ben ik met hun fotograaf meegeweest om ook wat plaatjes te kunnen maken.

1. De liefde op afstand gevonden.

Afbeelding

2. Een prachtig paar.

Afbeelding

3. Een trotse schoonzoon en een stralende bruid.

Afbeelding

4. Turkse traditie: de rode sjerp

Afbeelding

5. Door het huwelijk aan elkander verbonden.

Afbeelding

wim
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 08 feb 2012, 14:03
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Bruiloft in Turkije

Bericht door wim »

Mooi setje foto's. Verschillen ze erg met de officiele fotograaf? :):

Topic Starter
Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Bruiloft in Turkije

Bericht door Riemke »

wim schreef:Mooi setje foto's. Verschillen ze erg met de officiele fotograaf? :):
Dank Wim. Ik heb wel vanuit mijn eigen standpunt gefotografeerd, ook omdat ik niet in de weg wilde lopen. Ze hadden niet voor niets een betaalde fotograaf. De "officiële" foto's heb ik nog niet gezien. Wel heb ik van mijn dochter gehoord, dat ze wat tegenvielen en dat ze hoopte dat mijn foto's beter waren. :): Nog even afwachten dus...

a90
Berichten: 1242
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 21:49
Favoriete camera merk: Vtech

Re: Bruiloft in Turkije

Bericht door a90 »

Gefeliciteerd Riemke !! ze zag er prachtig uit, daar kun je trots op zijn.

Foto's zijn altijd leuk en je leert ook weer veel als je meeloopt, ik vind ze alleen wat donker en de wb lijkt wat te warm staan ?
"All these idiots are worried about going green, worry more about having green"
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9153
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Bruiloft in Turkije

Bericht door remoss »

Mooi hoor, was een mooie trouwerij zo te zien. Wel jammer dat ze de "officiele" foto's noet zo mooi vonden. Nou ja, deze zien er in ieder geval goed uit :)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Jolanda
Berichten: 1143
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 16:11
Favoriete camera merk: Nikon 1
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: In het gezellige Zuiden des lands

Re: Bruiloft in Turkije

Bericht door Jolanda »

a90 schreef:Gefeliciteerd Riemke !! ze zag er prachtig uit, daar kun je trots op zijn.

Foto's zijn altijd leuk en je leert ook weer veel als je meeloopt, ik vind ze alleen wat donker en de wb lijkt wat te warm staan ?

Hoi Riemke,
ik had bij NCN al een opmerking gemaakt, maar achteraf dacht ik zoiets van 'was dat wel netjes van mij'. Ik zie nu de reactie van Michael hierboven en die was het ook opgevallen. Normaal zijn ze bij jou iets helderder idd.

Nogmaals: erg leuke foto's om zo te zien en ik ben nu ook wel benieuwd geworden naar de officiele foto's.

Overigens: blijft ze ook in Turkije wonen?

Groetjes,
Jolanda

Topic Starter
Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Bruiloft in Turkije

Bericht door Riemke »

@Michael en Jolanda: In de nabewerking heb ik inderdaad wel wat met de witbalans gerommeld. Het origineel (automatische witbalans) vond ik zelf wat te blauw. Het was, ook al is dat niet zo op de foto's te zien, best bewolkt en aan het eind van de middag. Veel tegenlicht, dus ik heb wel mijn flitser gebruikt (bij de eerste niet zie ik). Ik zou dus niet weten waar het aan zou moeten liggen, dat ze minder helder overkomen. Suggesties voor andere nabewerking zijn welkom. :)

@Jolanda: Cemal woont al 2 jaar in Nederland. Ze blijven voorlopig ook nog in Nederland wonen. Gelukkig maar :):
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”