Krammer/Volkerak

Je kijk op de wereld
Plaats reactie

Topic Starter
PeterD
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Krammer/Volkerak

Bericht door PeterD »

Langs het Krammer/Volkerak.
Uren zou ik hier kunnen zitten.Niks doen en alleen maar kijken naar wat er zich op het water afspeelt.Maar het was overdag en ik zat in de volle zon met nergens schaduw te vinden.Het werd snel te heet en ik moest nog een behoorlijk eind lopen.Ik heb er dan ook niet langer dan een uurtje gezeten.Maar het was de moeite waard.


1Afbeelding


2Afbeelding
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Krammer/Volkerak

Bericht door remoss »

Altijd fijn om in de natuur te verblijven om lekker om je heen te kunnen kijken en vast te leggen wat je ziet.

Die eerste spreekt mij qua compositie niet zo aan, het oogt een beetje rommelig. De 2e daarentegen weer wel, erg leuk met de runderen zo op een rijtje in het water, zoekende naar verkoeling (denk ik).
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
PeterD
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Krammer/Volkerak

Bericht door PeterD »

Die runderen zoeken idd verkoeling met die hete dagen.Twee keer was ik er met de auto voorbijgereden en stonden ze massaal in het water erg dicht bij de weg.Een fraai gezicht.Maar je kunt en mag daar niet stoppen.Drie keer ben ik teruggegaan om te fotograferen.Een wandeling van 1 km vanaf de dichtsbijzijnde parkeerplaats.Drie keer teruggegaan voor Jan met de korte achternaam.De laatste keer waren ze aan het vertrekken en was ik net te laat.Dat is de foto die je ziet.
De andere foto was een van de betere zonder die runderen die ik heb gemaakt.Ik wilde iets met een driehoek doen voor de compositie maar dat is niet helemaal gelukt.
Dank voor de reactie.
Gebruikersavatar

gvdnberg
Berichten: 585
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Krammer/Volkerak

Bericht door gvdnberg »

De tweede foto is ook naar mijn mening de beste van de twee. Ik deel de uitspraken van René.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”