Bangkok Bouwvakkers

Het zijn van die aparte wezens
Plaats reactie

Topic Starter
PeterD
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Bangkok Bouwvakkers

Bericht door PeterD »

Dicht bij mijn verblijfplaats in Bangkok was men bezig met de bouw van een appartementen complex.Na een fluitsignaal traden de bouwvakkers aan om ongeveer 07.30 uur voor de instructies van die dag.Betreden van het bouwterrein was vanwege veiligheidsredenen niet toegestaan.Toch heb ik op enig ogenblik gevraagd of ik wat foto's mocht nemen.Ik beloofde het terrein te verlaten zodra de werkzaamheden begonnen.Het was even hilarisch met wat gelach maar het mocht.Hier een paar van de gemaakte opnamen.

1Afbeelding


2Afbeelding


3Afbeelding


4Afbeelding


5Afbeelding


6Afbeelding
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9146
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Bangkok Bouwvakkers

Bericht door remoss »

Leuke serie Peter! Lekkere sfeer op nr 1 door die mooie lucht, de mooie parallel lopende palen doen het ook goed. Leuke portretten ook, die Thaise mensen gaan zo te zien wel graag op de foto :)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
PeterD
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Bangkok Bouwvakkers

Bericht door PeterD »

Ze hebben er idd zelden bezwaar tegen als ik het vraag.En als men niet wil doe ik het ook niet.Dank voor je reactie.
Gebruikersavatar

gvdnberg
Berichten: 585
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Bangkok Bouwvakkers

Bericht door gvdnberg »

De eerste drie foto’s schetsen prima het beeld van de activiteit, de tweede drie foto’s geven het persoonlijke aan deze serie. Mooi gedaan, goed vastgelegd, mooie compositie, niet te ruim en niet te krap.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr

Topic Starter
PeterD
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Bangkok Bouwvakkers

Bericht door PeterD »

Dank voor je reactie. Ik twijfel soms ook wel of ik niet te krap kader bij portretten/mensen.Maar aan de andere kant maakt het de interactie wel duidelijker.Ik merkte al op dat ik bij dit soort foto's nagenoeg altijd toestemming vraag
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”